Dec 14, 2007

glume inainte de weekend

De ce este un computer mai preferabil unei femei?
1. este intotdeauna acolo;
2. orice îi cumperi vei folosi tu;
3. nu se supără dacă îl neglijezi;
4. nu este o problemă deosebită dacă prietenii îţi fososesc calculatorul;
5. este uşor de aprins.
________________________________

Bill Gates e judecat pentru bigamie. El spune:
- Dacă trăieşti cu două femei nu înseamnă bigamie, ci multitasking...
__________________________________

Doi programatori într-un bar:
- Vezi tipa aia? Vezi ce "properties" are?
- Da. Am "testat-o" aseară... este read-only.
____________________________________

Se trezeşte Janos şi-i spune nevestei:
- Am visat ceva frumos.
- Ce, mă Janos?
- Că am fost în Bucureşti!
- Şi ce-i frumos în visul ăsta, mă?
- Nu m-au lăsat să intru decît cu paşaport!


_____________________



- Ioane, tu ştii ce-i ăsta?
- Ce-i, Gheorghe?
- Benoclu, bă! Vezi cu el departe. Aseară am văzut ce faceai cu
nevastă-ta.
- Du-l, bă, înapoi, e defect, eu aseară am fost la Baia Mare.
_______________________

Într-o alimentară, intră un cîine cu o bancnotă în gură, latră spre un
salam, dă bancnota vînzătorului, ia salamul în gură şi pleacă. A doua
zi la fel! A treia zi, vînzătorul urmăreşte cîinele, care ajunge în
faţa unei uşi, sună şi iese un tip care îl ia la bătaie pe bietul
cîine. Vînzătorul, revoltat, intervine:
- Dom'le, eşti nebun! Cîinele ăsta e foarte inteligent! De ce-l baţi?
- Lasă, domnule, că ştiu eu ce ştiu! Îl bat pentru că iar şi-a uitat
cheile acasă!

_______________________

Un vînător intră într-un magazin de specialitate şi întreabă:
- Aveţi pantaloni de camuflaj?
- Avem, domnule, dar nu-i găsim!

0 comments: